fbpx

Hotel ALEXIA PREMIER CITY Rodos 4* Letovanje Rodos Grčka ostrva Grčka

Zatvori pretragu turisticke ponude maestral Novi Sad

Hotel ALEXIA PREMIER CITY Rodos 4*

Hotel ALEXIA PREMIER CITY Rodos 4*
Avio prevoz Televizor Klima Bazen WiFi
0m

Hotel ALEXIA PREMIER CITY Rodos 4* se nalazi na 100 metara udaljenosti od peščano-šljunovite (zapadne) plaže i oko 500 metara od Eli plaže.

Usluga: Noćenje sa doručkom (švedski sto – samoposluženje)
Lokacija: Renoviran 2014. godine, nalazi se na početku ulice gde se nalaze brojni barovi i klubovi (bar street), oko 100m
Hotelski sadržaj: recepcija,bar, restoran, bar pored bazena, bazen za decu i odrasle, TV sala, lift, bašta…
Sobe: kupatilo, klima (besplatno), SAT TV, telefon, balkon, fen za kosu, sef (uz doplatu), WiFi (besplatno).
Napomena: Hotel je namenjen osobama starijim od 16 godina.

GALERIJA HOTEL ALEXIA PREMIER CITY RODOS

PROGRAM PUTOVANJA:

1. dan Beograd – Rodos: Turistički aranžman započinje 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona sastankom kod šaltera na aerodromu Nikola Tesla i preuzimanjem putne dokumentacije od predstavnika agencije. Putnik pristupa šalteru za predaju prtljaga šalteru za pasošku kontrolu. Od momenta predaje prtljaga do momenta sletanja, brigu o putniku preuzima služba aerodroma i kabinsko osoblje. Čarter let. Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 16h, a može biti i ranije u slučaju raspolozivosti), noćenje. (transfer do smeštaja će se obaviti najbliže moguće, može se obaviti autobusom, mini busom, taksijem ili drugim vozilom, kao i kombinacijom više vrsta prevoza, a u zavisnosti od udaljenosti i razuđenosti izabranog smeštaja. Moguć je prevoz prtljaga drugim vozilom). Raspored soba određuje isključivo recepcija.
2. do 10. dan – Rodos: Slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta (min za realizaciju je 20 osoba), noćenje sa uslugama navedenim u cenovniku.
11. dan Rodos – Beograd: Napuštanje soba najkasnije do 12h (ili ranije u zavisnosti od vremena poletanja aviona), slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Direktan čarter let do Beograda. Dolazak u Beograd. Završetak usluge.

USLOVI PLAĆANJA:

  • Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke BANCA INTESA za efektivu, na dan uplate.

NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:

  • 30% prilikom rezervacije, a ostatak 15 dana pre putovanja,
  • 30% prilikom rezervacije, a ostatak na rate čekovima građana;
  • 30% prilikom rezeracije, a ostatak na rate putem kredita poslovnih banaka,
  • platnim karticama (Dina,Master,Maestro,American Expres i Visa),
  • 30% prilikom rezervacije, a ostatak kreditnim karticama BANCA INTESE do 6 mesečnih rata bez kamate
  • 30% prilikom rezervacije, a ostatak kreditnim karticama KOMERCIJALNE BANKE do 6 mesečnih rata bez kamate.

NAPOMENA:

  • Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora
  • Organizator savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.
  • Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije.
  • Besplatan internet ili Wi-Fi oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti i sporija.
  • Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fena za kosu, pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstvo obezbeđenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.
  • Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da prilikom prijave za putovanje naznačite želju za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama hotela, te raspoloživost istih je na upit, stoga je najava od velike važnosti jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih).
  • Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno, se ne garantuju. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti.
  • U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost neispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
  • Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju nepotvrđivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
  • Gost preuzima brigu čuvanja vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi.
  • Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa.
  • Putnici koji u pasošu imaju navedeno kao mesto rođenja Rep.Makedonija ili samo Makedonija umesto BJRM ili FYRM mogu imati problema prilikom ulaska u Grčku (čak i mogućnost zabrane ulaska). Molimo Vas da o tome konsultujete Konzularno odeljenje Ambasade Grčke.
  • Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi.
  • Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina…), kao i međunarodno putno osiguranje.
  • Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
  • Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
  • Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program).
  • Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h.
  • Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
  • Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl) što se može odraziti na komfor putnika.
  • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl).
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
  • Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info-sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo. Molimo Vas da prisustvujete prvom info-sastanku.
  • Transfer se takođe može obaviti i sa više prevoznih sredstava.
  • U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe…). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš-kabina ili kada i sl…)
  • Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera).
  • Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).
  • Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju.
  • U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema kuhinje ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica) već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima.
  • Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
  • Rezervacije hotela koje su rađene sa popustima po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu.
  • Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali, će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
  • Uz program važe Opšti uslovi putovanja organizatora “Mediteraneo holidays“ usklađeni sa YUTA standardim

OSTALE PONUDE ZA LETOVANJE NA OSTRVU RODOS…


Slične ponude

Pozovite nas