Hotel ATLANTICA GRAND MEDITERRANEO RESORT & SPA Krf 5* se nalazi na zapadnoj strani ostrva Krf, u zalivu Ermones. Gradjen je kaskadno i spušta sa na 100m ka plazi, 15km udaljen od grada Krfa i 18km od aerodroma. Smešten je u mestu Ermones iznad privatne plaže sa prelepim pogledom na more. Renoviran je 2009. godine.
Hotelski sadržaj: recepcija, lobby bar, restoran, restoran na plaži, a la carte restoran, room servis, plažu sa opremom za sportove na vodi, otvoren i zatvoren bazen, teretana, spa centar, tursko kupatilo, fitnes centar, sauna, jacuzzi, masaže, teniski teren, frizerski salon, prodavnica suvenira, konferencijska sala, golf teren koji se nalazi u blizini hotela. Takodje postoji i mogućnost organizacije raznih sportskih aktivnosti, kao što su golf, planinarenje, ronjenje, biciklizam, tenis, stoni tenis.
Sobe: Hotel ima ukupno 267 soba, porodicnih soba i apartmana. Svi u svom sastavu poseduju klima uredjaj, Sat TV, radio aparat, telefon, sef, kupatilo, fen za kosu, pristup internetu, mini bar, balkon ili terasu.
Usluga: Noćenje sa doručkom (samoposluživanje izbor više jela).
GALERIJA HOTEL ATLANTICA GRAND MEDITERRANEO RESORT & SPA KRF 5*:
USLOVI PLAĆANJA:
- Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke BANCA INTESA za efektivu, na dan uplate.
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:
- 30% prilikom rezervacije, a ostatak 15 dana pre putovanja,
- 30% prilikom rezervacije, a ostatak na rate čekovima građana;
- 30% prilikom rezeracije, a ostatak na rate putem kredita poslovnih banaka,
- platnim karticama (Dina,Master,Maestro,American Expres i Visa),
- 30% prilikom rezervacije, a ostatak kreditnim karticama BANCA INTESE do 6 mesečnih rata bez kamate
- 30% prilikom rezervacije, a ostatak kreditnim karticama KOMERCIJALNE BANKE do 6 mesečnih rata bez kamate.
NAPOMENA:
- Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uredjaja, teretane, sportskih terena i sl, samo predvidja njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva besplatno korišćenje već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije.
- Besplatan internet ili WIFI oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbedjen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i sl. Brzina protoka može biti i sporija.
- Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uredjaj i TV, fena za kosu, pegle i sličnih uređaja traži deponovanje odredjenog iznosa kao sredstvo obezbedjenja, a koji se vraća po vraćanju ključa i uređaja.
- Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da prilikom prijave za putovanje naznačite želju za istim, kako bi taj zahtev pravovremeno bio prosledjen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uredjaje u svim sobama hotela te raspoloživost istih je na upit stoga je najava od velike važnosti jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih)
- Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE a koji su mimo usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno se ne garantuju. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti. U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, ako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
- Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju nepotvrdjivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
- Gost preuzima brigu čuvanja vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove a vrednosti ne ostavljate u sobi.
- Ulazak u sobe je zvanično posle 16h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h. Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
- Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetni. Treći/četvrti ležaj je tzv pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i sl) što se može odraziti na komfor putnika.