Hotel CITY MARINA, Krf, se nalazi u gradu Krfu i na oko 50 m od mora od koje ga deli ulica i na oko 250 m od manje gradske plaže Faliraki. Sve sobe su dvokrevetne ili dvokrevetne sa pomoćnim ležajem, opremljene TWC-om, TV-om, klima uređajem (posebno se plaća), mini frižiderom (posebno se plaća), telefonom, fenom, balkonom ili terasom. U sklopu hotela nalazi se sala za doručak. Postoji mogućnost doplate za sobe sa pogledom na more. Usluga: noćenje sa doručkom – /doručak – meni/.
NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:
- 30% prilikom rezervacije, a ostatak 15 dana pre putovanja,
- 30% prilikom rezervacije, a ostatak na rate čekovima građana;
- 30% prilikom rezeracije, a ostatak na rate putem kredita poslovnih banaka,
- platnim karticama (Dina,Master,Maestro,American Expres i Visa),
- 30% prilikom rezervacije, a ostatak kreditnim karticama BANCA INTESE do 6 mesečnih rata bez kamate.
VAŽNA NAPOMENA:
- Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana! Programom predviđene usluge (noćenje sa doručkom,polupansion ili all inclusive ) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel, do trenutka napuštanja hotela – soba, a prema hotelskim pravilima. Spisak usluga all inclusive, čine sastavni deo programa putovanja.
- Vreme rada klima uredjaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
- Cena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije.
- Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta organizator ne snosi odgovornost.
- Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smestajne jedinice, sediste u autobusu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogucnost doplate.
- Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predviđene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je orqanizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju posebnih usluga. Ukoliko između putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.
- Samo opisi usluga sadržani u programima putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima – publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružaoca usluga, kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni datim programom.
- Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Grčkoj su sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje.
- Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 185- 190 cm sa 75-90 cm i francuski (2 osobe) 185 – 190 cm sa 120 -140 cm. U
- hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola, postoji mogućnost da se, usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što se ne smatra, promenom aranžmana. Kvantitet i izbor hrane, zavisi od kategorije hotela!
- U sobe se ulazi prvoga dana boravka posle 14:00h i napuštaju se u 10:00 h poslednjeg dana boravka!!!
- Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 10.00h iziskuje dodatna plaćanja, koja se vrše direktno na recepciji hotela.
- Svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u odredjenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.
- Autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta.
- Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
- Broj telefona predstavnika na lokaciji će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.