Hotel GRAND PLAZA Hurgada 4* Letovanje Hurgada Egipat

Zatvori pretragu turisticke ponude maestral Novi Sad

Hotel GRAND PLAZA Hurgada 4*

Hotel GRAND PLAZA Hurgada 4*
Avio prevoz Televizor Klima Bazen
0m

Hotel GRAND PLAZA Hurgada je hotelski kompleks koji se nalazi na oko 5km od aerodroma i na oko 9km od centra grada, sa sopstvenom peščanom plažom, u novoj pešačkoj zoni Memša. Na raspolaganju su i besplatni suncobrani i ležaljke na plaži, kao i na bazenu. Hotel u svom sastavu ima 2 otvorena bazena, a jedan se dogreva tokom zime, 3 restorana, 3 bara, mogućnost bavljenja brojnim sportovima na vodi (pedaline, kanui, snorkling, wind-surfing…), tu su u teniski tereni, stoni tenis, fitness centar, bilijar, dečiji klub, baby-sitting, prodavnica, animacija, internet servis…Standardne sobe su dvokrevetne ili dvokrevetne sa pomoćnim ležajem, klimatizovane, opremljene TWC, SAT/TV, telefonom, mini barom, sefom…Usluga: All inclusive (sve uključeno po hotelskim pravilima).

GALERIJA HOTEL GRAND PLAZA HURGADA

VAŽNA NAPOMENA:

  • Putnicima se preporučuje da ne putuju bez putnog zdravstvenog osiguranja
  • U sobe se po pravilu ulazi prvog dana boravka posle 14.00 časova i napuštaju se do 12.00 časova poslednjeg dana boravka u hotelu.
  • Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 12.00h iziskuje dodatna plaćanja direktno na recepciji hotela.
  • Jedan hotelski dan/noć kao i usluge u istom, svuda u svetu računaju se od 14.00h datuma početka putovanja do 12.00h sledećeg dana aranžmana, bez obzira kada (a u zavisnosti od ugovorene satnice leta i eventualnih zakašnjenja, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel.
  • Strogo je zabranjeno unošenje i iznošenje hrane i pića u i iz hotelskih objekata.
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
  • Navedeno vreme poletanja i sletanja je informativnog karaktera, a zavisi od raspoloživosti i dozvola avio flote, i biće tačno poznato 24 sata pred put.
  • Obaveštenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji, od koje po potrebi može da zatraži pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja.
  • Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne.
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, na šta organizator ne može imati uticaja.
  • Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Egiptu su sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja.
  • U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola-samoposluživanje, hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu.
  • U slučaju promena cena goriva i cena dobijenih od strane hotelijera, u odnosu na dan izlaska programa – cena aranžmana je podložna promeni i pre isteka datuma važenja cenovnika.
  • Promena datuma putovanja, kao i promena hotela, smatra se se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza, prema tački. 11 Opštih uslova putovanja agencije organizatora
Pozovite nas