Hotel GRAND SEAS RESORT HOSTMARK Hurgada 4* Letovanje Hurgada Egipat

Zatvori pretragu turisticke ponude maestral Novi Sad

Hotel GRAND SEAS RESORT HOSTMARK Hurgada 4*

Hotel GRAND SEAS RESORT HOSTMARK Hurgada 4*
Avio prevoz Televizor Klima Bazen
0m

Hotel GRAND SEAS RESORT HOSTMARK Hurgada je hotelski kompleks koji se nalazi u južnom delu Hurgade, u zalivu, sa sopstvenom peščanom plažom i nešto plićim morem, na oko 15 km od centra Hurgade. Gosti hotela mogu bez doplate da koriste ležaljke i suncobrane. U sklopu hotelskog kompleksa se nalazi restoran, nekoliko barova, bazen, fitness centar, sauna, tereni za tenis, diskoteka, konferencijska sala, mogućnost bavljenja sportovima na vodi….Standardne sobe su dvokrevetne ili dvokrevetne sa pomoćnim ležajem , klimatizovane, opremljene TWC, SAT/TV, telefonom, sefom, mini barom… Usluga: All inclusive (sve uključeno po hotelskim pravilima).

GALERIJA HOTEL GRAND SEAS RESORT HOSTMARK HURGADA

VAŽNA NAPOMENA:

  • Putnicima se preporučuje da ne putuju bez putnog zdravstvenog osiguranja
  • U sobe se po pravilu ulazi prvog dana boravka posle 14.00 časova i napuštaju se do 12.00 časova poslednjeg dana boravka u hotelu.
  • Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 12.00h iziskuje dodatna plaćanja direktno na recepciji hotela.
  • Jedan hotelski dan/noć kao i usluge u istom, svuda u svetu računaju se od 14.00h datuma početka putovanja do 12.00h sledećeg dana aranžmana, bez obzira kada (a u zavisnosti od ugovorene satnice leta i eventualnih zakašnjenja, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel.
  • Strogo je zabranjeno unošenje i iznošenje hrane i pića u i iz hotelskih objekata.
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
  • Navedeno vreme poletanja i sletanja je informativnog karaktera, a zavisi od raspoloživosti i dozvola avio flote, i biće tačno poznato 24 sata pred put.
  • Obaveštenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji, od koje po potrebi može da zatraži pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja.
  • Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne.
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, na šta organizator ne može imati uticaja.
  • Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Egiptu su sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja.
  • U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola-samoposluživanje, hotelsko pravilo je da se usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što ne utiče na kvalitet pružene usluge, pa molimo da ovu mogućnost imate u vidu.
  • U slučaju promena cena goriva i cena dobijenih od strane hotelijera, u odnosu na dan izlaska programa – cena aranžmana je podložna promeni i pre isteka datuma važenja cenovnika.
  • Promena datuma putovanja, kao i promena hotela, smatra se se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza, prema tački. 11 Opštih uslova putovanja agencije organizatora
Pozovite nas