Hotel LONG BEACH Hurgada

Hotel LONG BEACH Hurgada
Avio prevoz Televizor Klima Bazen 4*
0m

Hotel LONG BEACH Hurgada je kategorisan sa 4* i nalazi se na sopstvenoj peščanoj plaži, ali s obzirom na veličinu hotela, pojedini delovi su različito udaljeni od plaže. Hotel se nalazi na 14 kilometara južno od aerodroma i 30 kilometara od letovališta Hurgada.

Hotel poseduje više restorana, Lotus – glavni restoran sa pogledom na bazene, Al Dente – italijanski restoran, Marhaba – egipatski restoran, restoran na plaži nudi morske plodove, pet barova, diskoteku, shopping centar, 7 otvorenih bazena,tri se zimi greju, bazen i igralište za decu na plaži, klub za decu, suncobrani, peškiri i ležaljke na plaži – besplatno, diving centar, sportove na vodi, salu za bilijar, mini golf, 4 teniska i 2 squash terena, fitness, sauna, SPA, jacuzzi, parno kupatilo, salon lepote, animaciju.
Poseduje 912 soba, sve imaju terasu ili balkon sa pogledom na more ili balkon, klimu, mini bar/frižider, telefon, SAT TV, kupatillo, fen za kosu. Postoje sobe za nepušače.

Usluga hotel LONG BEACH Hurgada: All inclusive (sve uključeno po hotelskim pravilima).

Više informacija na sajtu hotela

HOTEL LONG BEACH HURGADA GALERIJA

HOTEL LONG BEACH HURGADA CENOVNIK – SEZONA 2021

VAŽNA NAPOMENA:

MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 140 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA

  • Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze

VAŽNA NAPOMENA: PUTNICI KOJI PUTUJU SA PASOŠEM BiH, VIZU ZA EGIPAT MORAJU IMATI PRE POLASKA NA PUTOVANJE

  • Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 20kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga organizator putovanja ne snosi odgovornost da avio kompanija naplati višak prtljaga
  • Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
  • Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
  • Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
  • Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
  • Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
  • Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
  • Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
  • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
  • Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iznetačno prijavljenih podataka putnika
  • U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati dodatnu uslugu.
  • Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti “lanč paketom”
  • Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost.
  • U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
  • Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Wayout na aerodromu Beograd.
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. ‐ predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane)
  • Molimo Vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između pitnika i nadležnih organa)
  • Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene
  • Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
  • Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika.
  • Organizator zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.
  • Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
  • Preporučujemo kupovinu osiguranja od otkaza putovanja. Mogućnost kupovine u agenciji.

HOTEL LONG BEACH HURGADA – VAŽNE NAPOMENE – COVID-19:

  • pre leta, putnici će biti u obavezi da popune kopiju dokumenta “Traveler Declaration” pre dobijanja boarding pass-a u kojem će morati da pruže sledeće informacije: da li je putnik putovao negde 14 dana pre puta u Egipat / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije osećao bilo kakve simptome virusa COVID- 19 / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije bio u kontaktu sa osobom zaraženom virusom COVID-19 / potvrdu putnika da će se obratiti hotelskom menadžmentu na prvu pojavu simtpoma virusa COVID-19 za vreme boravka u Egiptu / potvrdu da putnik ima uplaćeno međunarodno putno zdravstveno osiguranje koje pokriva COVID-19;
    svim putnicima ce pre ulaska u avion biti merena temperatura, a ukoliko ista bude iznosila 38 stepeni ili vise, avio kompanija ce biti u obavezi da putniku ne dozvoli da se ukrca na let;
    turističke vize su ukinute za boravak putnika koji uđu u Egipat do 31. oktobra 2020. , a ova informacija se odnosi samo na državljane zemalja (medju kojima je iSrbija) koji vize mogu kupiti na licu mesta, na aerodromu u Hurgadi. Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu;
  • ministarstvo zdravlja Egipta će pokriti troškove lečenja putnika pozitivnih na COVID-19 do potpunog oporavka; (još uvek radimo na tome da dobijemo precizne informacije i kako će biti potrebno postupati u pomenutoj situaciji);
  • putnici će biti u obavezi da drže sigurnu fizičku distancu prilikom ulaska i izlaska iz aviona u skladu sa instrukcijama koje utvrđuju aerodromi i avio prevoznik;
  • svi avioni će biti sterilizovani i dezinfekcionisani posle svakog leta;
  • putnici i kabinsko osoblje je u obavezi da nosi zaštitne maske;
  • nakon sletanja na egipatski aerodrom, svi putnici će biti dezinfikovani;
  • nošenje zaštitnih maski na aerodromu je obavezno;
  • svim putnicima će biti merena temperatura;
  • prtljag će biti dezinfikovan pre postavljanja na pokretnu traku;
  • hotelski kapaciteti do 30.09. će biti redukovan na 50%, a od 01.10. kapacitet će biti povećan na 75%;
  • putnicima će biti merena temperatura pri svakom ulasku u hotel;
  • gosti će biti u obavezi da obaveste hotelski menadžment i doktora ukoliko osete bilo kakav simptom bolesti COVID-19;
  • hotelski menadžment je u obavezi obavesti Egipatsko ministarstvo zdravlja za svaki pozitivan slučaj COVID-19;
  • svaki hotel će imati deo za goste sa lakšom kliničkom slikom virusa COVID-19;
  • putnici sa težom kliničkom slikom virus COVID-19 će biti momentalno smešteni u bolnicu;
  • svi hoteli koji su otvoreni i koji će biti otvoreni moraju imati poseban sertifikat i dozvolu ministarstva zdravlja Republike Egipat;
  • u autobusima za prevoz putnika koji imaju 50 sedišta, maksimum iskorišćenih sedišta će moći da bude 25 mesta;

NAPOMINJEMO DA SE REGULATIVE VEZANE ZA PUTOVANJA MENJAJU CESTO, STOGA POSTOJI MOGUCNOST DA U MEDJUVREMENU DODJE DO ODREDJENIH PROMENA U PROTOKOLIMA O CEMU CE PUTNICI BITI OBAVESTENI


Slične ponude

Call Now Button