Hotel MEMENTO RESORT Kassiopi Letovanje Krf Grčka ostrva Grčka

Zatvori pretragu turisticke ponude maestral Novi Sad

Hotel MEMENTO RESORT Kassiopi

Hotel MEMENTO RESORT Kassiopi
Avio prevoz Televizor Bazen
400m

Hotel MEMENTO RESORT Kassiopi je hotelski kompleks bungalovskog tipa, nalazi se u mestu Kasiopi, na ostrvu Krf, na oko 400 m od plaže. Kompleks ima zvanično 4*, ali po našem mišljenju zaslužuje 3*. Superior sobe i suite sa jednom spavaćom sobom su dvokrevetne ili dvokrevetne sa pomoćnim ležajem, opremljene TWC-om, TV-om, mini frižiderom, telefonom i balkonom ili terasom. Smeštajni kapaciteti u prizemlju imaju ulaznu terasu. U sklopu hotela nalaze se bazeni, bar, restoran, teniski teren, teretana, sauna, igraonica za decu.

Usluga: all inclusive /sve uključeno prema hotelskim pravilima/.

NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:

  1. 30% prilikom rezervacije, a ostatak 15 dana pre putovanja,
  2. 30% prilikom rezervacije, a ostatak na rate čekovima građana;
  3. 30% prilikom rezeracije, a ostatak na rate putem kredita poslovnih banaka,
  4. platnim karticama (Dina,Master,Maestro,American Expres i Visa),
  5. 30% prilikom rezervacije, a ostatak kreditnim karticama BANCA INTESE do 6 mesečnih rata bez kamate.

VAŽNA NAPOMENA:

  • Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (noćenje sa doručkom, polupansion ili all inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana! Programom predviđene usluge (noćenje sa doručkom,polupansion ili all inclusive ) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel, do trenutka napuštanja hotela – soba, a prema hotelskim pravilima. Spisak usluga all inclusive, čine sastavni deo programa putovanja.
  • Vreme rada klima uredjaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
  • Cena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije.
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta organizator ne snosi odgovornost.
  • Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smestajne jedinice, sediste u autobusu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogucnost doplate.
  • Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predviđene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je orqanizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju posebnih usluga. Ukoliko između putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.
  • Samo opisi usluga sadržani u programima putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima – publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružaoca usluga, kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni datim programom.
  • Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Grčkoj su sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje.
  • Dimenzije ležaja u Grčkoj se razlikuju od naših standarda. Grčki standard za normalan ležaj je 185- 190 cm sa 75-90 cm i francuski (2 osobe) 185 – 190 cm sa 120 -140 cm. U
  • hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola, postoji mogućnost da se, usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što se ne smatra, promenom aranžmana. Kvantitet i izbor hrane, zavisi od kategorije hotela!
  • U sobe se ulazi prvoga dana boravka posle 14:00h i napuštaju se u 10:00 h poslednjeg dana boravka!!!
  • Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 10.00h iziskuje dodatna plaćanja, koja se vrše direktno na recepciji hotela.
  • Svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u odredjenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta.
  • Autobus po dolasku, kao i u odlasku staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta.
  • Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
  • Broj telefona predstavnika na lokaciji će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije pre otpočinjanja ugovorenog putovanja.

Slične ponude

Zbog odluke Vlade Republike Srbije da uvede vanredno stanje obaveštavamo Vas da od 17.03.2020. nećemo raditi sa direktnim strankama u našoj poslovnici.

Na ovaj način želimo da doprinesemo kolektivnoj bezbednosti i zdravlju koji su najvažniji, te svoje zaposlene i putnike ne želimo izlagati dodatnom riziku.

Tokom trajanja vanrednog stanja agencija će imati dežurno radno vreme:

Ponedeljak – petak od 9 do 15 časova
Subota i nedelja će biti neradni dan

Svakodnevno pratimo stanje u zemlji i uputstva i preporuke državnih organa i na osnovu toga ćemo reagovati. Sva turistička putovanja ugovorena za letnju turističku sezonu 2020.g. realizovaće se u skladu sa ugovorom. Agencija će u saradnji sa Yutom, nadležnim Ministarstvom i preporukama nadležnih organa, kao i Svetske zdravstvene organizacije, u zavisnosti od situacije, početkom maja meseca dati dalje preporuke u vezi letnjih putovanja.

Molim Vas da nas kontaktirate putem mail adrese maestral021@gmail.com 

Takođe ćemo u okviru dežurstva biti dostupni na telefon 061 4721244

Nadamo se da će se situacija brzo stabilizovati i da ćemo se vratiti normalnom životu i radu. Apelujemo na Vaše razumevanje celokupne situacije, strpljenje i saradnju. Nadamo se da ćemo svi zajedno prebroditi ovu situaciju !

Želimo Vam dobro zdravlje i svako dobro!