Hotel STEIGENBERGER AQUA MAGIC Hurgada

Hotel STEIGENBERGER AQUA MAGIC Hurgada
Avio prevoz Televizor Klima Bazen 5*
550m

Hotel STEIGENBERGER AQUA MAGIC Hurgada je kategorisan sa 5* i nalazi se na šetalištu Memši, na drugoj liniji od mora. Hotel je udaljen oko 5 kilometara od centra letovališta Hurgada. Preko puta šetališta se nalazi hotel Steigenberger Al dau Beach, uređena Al Dau promenada, prodavnice, na par minuta hoda od hotela se nalaze super market, Papas bar i klub, Hard Rock.

Hotel Steigenberger Aqua Magic je otvoren 1.januara 2014.godine u Hurgadi i ono po čemu se odmah istakao su prostrane sobe i fenomenalan Aqua park. Hotel nudi zabavne sadržaje i sportske aktivnosti za goste svih godina. Možete se relaksirati u spa centru sa saunom i parnim kupatilom ili uživati u sunčanim danima na privatnoj plaži hotela.
Za najmlađe goste hotela tu su Mini Club, Kids Club i Teens Club, kao i restoran za decu i bazen koji se dogreva. Hotel raspolaže sa 5 restorana i 5 barova sa terasom u kojima možete uživati u nacionalnim i internacionalnim specijalitetima. Od restorana u ponudi su Vam Magic Flavors restoran(švedski sto za doručak, ručak i večeru), Magic Kids restoran(svi obroci su prilagođeni deci), Migic Palappa restoran (Italijanski specijaliteti), Magic Blue restoran i bar(idealan za okrepljenje sendvičima, grickalicama i drugim laganim obrocima), Magic Sky restoran i bar(ispijanje koktela i najboljih vina sa pogledom na more).Hotel je poznat po sertifikovanom Aqua parku sa brojnim toboganima. Gosti mogu da koriste plažu hotela STEIGENBERGER AL DAU BEACH i barove i restorane na plaži. Spa centar se nalazi na šestom spratu gde se možete opustiti uz relax masažu, tretmane lica i tela, hamam, salon lepote, parno kupatilo, sauna i sl. Za one koji žele aktivniji odmor mogu koristiti fintess centar ili stazu za trčanje i dzogiranje. Od dodatih sadržaja tu su i stoni tenis, stoni fudbal, bilijar, teren za golf, prodavnice i dve moderne sale za sastanke.

Hotel raspolaže sa 394 standardne sobe, 294 porodične sobe i 15 apartmana. Sve sobe su sa pogledom na bazen ili baštu, imaju balkon, klimu i temperaturu u sobi sami podešavate prema svojim željama. U sobama su veliki francuski kreveti ili dva odvojena kreveta. Kupatila imaju tuš kabinu ili kadu. U sobama su Vam na raspolaganju i mini bar, aparat za kafu/čaj, telefon, satelitska televizija, sef i dr.

Usluga hotel STEIGENBERGER AQUA MAGIC Hurgada: All inclusive (sve uključeno po hotelskim pravilima).

Više informacija na sajtu hotela

HOTEL STEIGENBERGER AQUA MAGIC HURGADA GALERIJA

HOTEL STEIGENBERGER AQUA MAGIC HURGADA CENOVNIK – SEZONA 2021

VAŽNA NAPOMENA:

MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 140 PUTNIKA PO LETU. ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE ROK JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA

  • Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze

VAŽNA NAPOMENA: PUTNICI KOJI PUTUJU SA PASOŠEM BiH, VIZU ZA EGIPAT MORAJU IMATI PRE POLASKA NA PUTOVANJE

  • Kod prevoza avionom dozvoljeno je maksimum 20kg prtljaga, u slučaju veće kilaže prtljaga organizator putovanja ne snosi odgovornost da avio kompanija naplati višak prtljaga
  • Pasoši srpskih državljana moraju važiti najmanje 6 meseci nakon povratka sa putovanja
  • Popusti za decu važe samo uz dve punoplatežne osobe
  • Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu po osobi u dvokrevetnoj sobi
  • Dete do 2 god. nema sedište u avionu, autobusu, ishranu, a ni krevet u hotelu
  • Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
  • Svaka promena rezervacije (datuma, hotela ili imena putnika) se doplaćuje 50 eur. Nova rezervacija se radi po cenama iz važećeg cenovnika.
  • Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta)
  • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
  • Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta, hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iznetačno prijavljenih podataka putnika
  • U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 12:00 h. Ukoliko gost želiti da zadrži duže sobu obavezan je da to najavi recepciji hotela kao i da plati dodatnu uslugu.
  • Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti “lanč paketom”
  • Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost.
  • U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
  • Avionske karte, vaučere i ostala dokumenta aerodromski predstavnik organizatora putovanja predaje putnicima 2h pre zakazanog vremena poletanja, na šalteru agencije Wayout na aerodromu Beograd.
  • Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. ‐ predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje (napominjemo da reklamacije za koje organizator putovanja sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane)
  • Molimo Vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, nasilje, saobraćajna nezgoda i sl.) obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite (predstavnik agencije je ovlašćen da pomogne u posredovanju između pitnika i nadležnih organa)
  • Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene
  • Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
  • Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta ili promene tarifa prevoznika.
  • Organizator zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti na koje nije mogla uticati.
  • Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
  • Preporučujemo kupovinu osiguranja od otkaza putovanja. Mogućnost kupovine u agenciji.

HOTEL STEIGENBERGER AQUA MAGIC HURGADA – VAŽNE NAPOMENE – COVID-19:

  • pre leta, putnici će biti u obavezi da popune kopiju dokumenta “Traveler Declaration” pre dobijanja boarding pass-a u kojem će morati da pruže sledeće informacije: da li je putnik putovao negde 14 dana pre puta u Egipat / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije osećao bilo kakve simptome virusa COVID- 19 / potvrdu putnika da 14 dana pre putovanja nije bio u kontaktu sa osobom zaraženom virusom COVID-19 / potvrdu putnika da će se obratiti hotelskom menadžmentu na prvu pojavu simtpoma virusa COVID-19 za vreme boravka u Egiptu / potvrdu da putnik ima uplaćeno međunarodno putno zdravstveno osiguranje koje pokriva COVID-19;
    svim putnicima ce pre ulaska u avion biti merena temperatura, a ukoliko ista bude iznosila 38 stepeni ili vise, avio kompanija ce biti u obavezi da putniku ne dozvoli da se ukrca na let;
    turističke vize su ukinute za boravak putnika koji uđu u Egipat do 31. oktobra 2020. , a ova informacija se odnosi samo na državljane zemalja (medju kojima je iSrbija) koji vize mogu kupiti na licu mesta, na aerodromu u Hurgadi. Svi putnici koji nisu državljani Srbije su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu;
  • ministarstvo zdravlja Egipta će pokriti troškove lečenja putnika pozitivnih na COVID-19 do potpunog oporavka; (još uvek radimo na tome da dobijemo precizne informacije i kako će biti potrebno postupati u pomenutoj situaciji);
  • putnici će biti u obavezi da drže sigurnu fizičku distancu prilikom ulaska i izlaska iz aviona u skladu sa instrukcijama koje utvrđuju aerodromi i avio prevoznik;
  • svi avioni će biti sterilizovani i dezinfekcionisani posle svakog leta;
  • putnici i kabinsko osoblje je u obavezi da nosi zaštitne maske;
  • nakon sletanja na egipatski aerodrom, svi putnici će biti dezinfikovani;
  • nošenje zaštitnih maski na aerodromu je obavezno;
  • svim putnicima će biti merena temperatura;
  • prtljag će biti dezinfikovan pre postavljanja na pokretnu traku;
  • hotelski kapaciteti do 30.09. će biti redukovan na 50%, a od 01.10. kapacitet će biti povećan na 75%;
  • putnicima će biti merena temperatura pri svakom ulasku u hotel;
  • gosti će biti u obavezi da obaveste hotelski menadžment i doktora ukoliko osete bilo kakav simptom bolesti COVID-19;
  • hotelski menadžment je u obavezi obavesti Egipatsko ministarstvo zdravlja za svaki pozitivan slučaj COVID-19;
  • svaki hotel će imati deo za goste sa lakšom kliničkom slikom virusa COVID-19;
  • putnici sa težom kliničkom slikom virus COVID-19 će biti momentalno smešteni u bolnicu;
  • svi hoteli koji su otvoreni i koji će biti otvoreni moraju imati poseban sertifikat i dozvolu ministarstva zdravlja Republike Egipat;
  • u autobusima za prevoz putnika koji imaju 50 sedišta, maksimum iskorišćenih sedišta će moći da bude 25 mesta;

NAPOMINJEMO DA SE REGULATIVE VEZANE ZA PUTOVANJA MENJAJU CESTO, STOGA POSTOJI MOGUCNOST DA U MEDJUVREMENU DODJE DO ODREDJENIH PROMENA U PROTOKOLIMA O CEMU CE PUTNICI BITI OBAVESTENI


Slične ponude

Call Now Button